АҚПАРАТТЫҚ ХАТЫ
30 Шіл, 11:53
2017- 2018 оқу жылы - білім берудің жаңартылған мазмұнын ауқымды енгізу кезеңі. Бұл жаңа білім беру парадигмасын жүзеге асыруда және өзінің кәсіби деңгейіне жауапкершілікті арттыру кезеңі, жаңа білім беру парадигмасын жүзеге асыруға, қалыптасқан дағдылармен өлшенетін басқа да сапалы нәтижелерге қол жеткізу кезеңі.  
 
Қазіргі таңда бәрі өзгеруде. Инновациялар мен дәстүрлер - заманауи мектептердің өзара байланысы. Өзгеріс - жаңғырудың негізі. Инновациялар - жаңашылдыққа апарар жол. Үздіксіз жетілу - адам қызметінің тіршілік формасы. Дәстүрлер ме әлде инновациялар ма…Теория ма әлде практика ма… Жаңа ма әлде ескі ме… Антонимдер қатары үздіксіз жалғасады.  Егер білім беру саласындағы инновациялар туралы айтатын болсақ, олар бір-бірімен байланысты, өзара тәуелді және ажырамайды. Инновациялар ешқашан жай жерде пайда болмайды - олардың өсуіне үздік білім беру дәстүрлері әсер етеді. Мәселе, бұл байланыстың біртұтас және тең болуы өте сирек кездеседі. Кез-келген нақты уақыт кезеңінде орамды бір бағытта байқауға болады. Бұл, әрине, заңды құбылыс. Өйткені жүрген кезде де адам екі аяғына бір мезетте сүйене алмайды ғой. Ал екі аяғында қозғалмай қатар тұрғанда - ол жүрмейді, тұрады. Егер осы екеуінің біреуі артық жұмыс істесе, нәтижесі шеңберді айналу болады.  
 
Қазіргі заман қоғамында болып жатқан әлеуметтік процестер баланың жеке тұлғасына және ішкі дүниесіне бағытталған жаңа білім беру мақсаттарын әзірлеу үшін дамытудың алғышарттарын жасайды. Әлем біздің көз алдымызда қарқынды өзгеріп отырады, білім беруді ғана емес, экономика мен қоғамның орнықты даму жолында адамзат үшін елеулі жаһандық проблемаларды белгілейді. Эйнштейн айтпақшы, туғызған ойлау моделін өзгертпей, ескі мәселелерді шешу мүмкін емес. Бұл жағдайда болашақ білімнің инновацияларында екендігін айқын көреміз. Заманауи әлемде «жетілдіруді дамыту» сұранысқа ие емес. 
 
“Дарын” республикалық ғылыми-практикалық орталығы мамандандырылған білім беру ұйымдарының жүйесі құрылуының 20-жылдығы қарсаңында а.ж. 8-9 тамызында Алматы қаласы, Сулейман Демирель университеті базасында дәстүрлі тамыз педагогикалық кеңесін (бұдан әрі - Педкеңес) өткізеді. 
 
Тәуелсіздік жылдары мамандандырылған мектептер дарынды балаларды оқыту мен тәрбиелеудегі жетістіктерге қол жеткізуге ықпал ететін білім беру ортасын ұйымдастыруда айтарлықтай инновациялық тәжірибе жинақтады. 
 
Педкеңестің мақсаты: аймақтық ғылыми-практикалық орталықтар мен мамандандырылған білім беру ұйымдарының әр азаматтың және қоғамның заманауи қажеттіліктеріне сәйкес экономиканың инновациялық даму талаптарына сай сапалы білім беруге қолжетімділігін көрсету. 
 
Тамыз педкеңесінің жұмысына мамандандырылған білім беру ұйымдарының мектеп директорлары және орынбасарлары, пән мұғалімдері, облыстық, Астана және Алматы қалалық білім басқармаларының, «Дарын» аймақтық ғылыми-практикалық орталықтарының өкілдері шақырылады.